.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
30 سال سی حماسه، یک‌سال 3 حماسه

ملت ایران بار دیگر به هم پیوست تا ضمن نمایش وحدت و یکپارچگی خود با وجود سلائق مختلف، با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و میراث گران‌قدرش تجدید بعیت کند.

به گزارش «فردا»، موج بی‌پایان ملت ایران در سرتاسر کشور بار دیگر تقید آنان به نظام جمهوری اسلامی ایران حول محور ولایت فقیه را به اثبات رساند تا جهانیان از این همه شور و عشق مبهوت بمانند. [گزارشی از سرتاسر ایران؛ سرزمین حماسه]

ابهت اقیانوس عظیم ملت ایران به حدی بود که در ساعات اول حضور پرشور آنان، رسانه‌های غربی در شوک به سر می‌برده ولی در نهایت مجبور به اذعان به این حماسه شدند. صدها خبرنگار داخلی و خارجی در این مراسم، وظیفه ثبت این رویداد تاریخی را بر عهده داشتند.

برج آزادی که سی و یک سال پیش شاهد خروش ملت ایران بر رژیم طاغوتی پهلوی بود ، امروز نیز حضورحماسی و میلیونی قشرهای مختلف مردم بویژه نسل سوم و چهارم انقلاب دراطراف خود برای برگزاری جشن سی ویک سالگی انقلاب اسلامی شان را به نظاره نشست تا به فرموده رهبر انقلاب، مستکبران بار دیگر مبهوت شوند. [قطعنامه‌ی راهپیمایی امروز]

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویری از امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای شعارهایی همچون "آمریکا انگلیس برادران ابلیس"، سر دادند.

همپای ملت، مراجع تقلید، مسئولان و شخصیت‌های مختلف نیز در این مراسم باشکوه حضور داشتند.

آیت‌الله جوادی آملی ضمن قدردانی از حضور مردم، پیام این راهپیمایی را "حفظ نظام، انسجام ملي، پرهيز از تفرقه و نااميد کردن دشمنان" عنوان کرد.

آيت الله مکارم شيرازي حضور مردم در راهپيمايي را بيانگر هوشياري دانست و ابراز امیدواری کرد تا "مشکلات سياسي-اقتصادي مردم در پرتو اين همدلي و همراهي مردم و مسئولان حل شود."

علی لاریجانی، رئیس‌مجلس شورای اسلامی نیز ضمن بیان اینکه پیام حضور مردم، ایستادگی بود، ابراز امیدواری کرد تا "اين کشمکش ها خاتمه پيداکند و با اين روحيه وحدت آميزي که در کشور فراهم شده است زمينه سازندگي و توسعه کشور فراهم شود."

اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس خبرگان رهبری نیز در این راهپیمایی به جمع مردم پیوست.

رئیس قوه قضائیه نیز گفت: مردم ایران، همیشه در مقاطع حساس نشان داده اند که در دفاع از امنیت و قدرت کشور، یکپارچه هستند و حضور امروز پاسخی قاطع و سهمگین به دشمنان است.

بسیاری از شخصیت‌های سیاسی دیگر نیز در این راهپیمایی حاضر شدند.

اعلام تولید اولین محموله سوخت 20 درصد

رئیس‌جمهور به روال همه ساله نیز در این مراسم سخنرانی کرد.

احمدی‌نزاد در این سخنرانی اعلام نمود که تولید محموله سوخت 20 درصد آغاز شده و در اختیار دانشمندان ایرانی قرار گرفت.

در همین حال رئیس‌جمهور اسلامی ایران تاکید کرد که "همين الان هم در نطنز اين توانايي را داريم که بالاي 20 درصد و بالاي 80 درصد غني سازي کنيم اما چون نياز نداريم غني سازي نمي کنيم."

وی در بخش دیگری از سخنرانی‌اش گفت: ملت فقیر و وابسته گذشته ایران امروز با توجه به گزارش های غرب به اقتصاد هفدهم جهان تبدیل شده است و با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها ، سیاستهای اصل 44 قانون اساسی و برنامه پنجم توسعه تا 5 سال دیگر به قدرت اقتصادی دوازدهم جهان تبدیل خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.